Zwroty i reklamacje

Zwroty i Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien skontaktować się z obsługą Sklepu poprzez wysłanie wiadomości email na adres dogventure.info@gmail.com wraz z opisem reklamowanego towaru i jego niezgodności z umową.
  1. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
  2. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
  3. Koszt wysyłki zwrotnej lub reklamacyjnej towaru leży po stronie Klienta. Zwroty i reklamacje towaru prosimy wysyłać do paczkomatu: KUD04M
  4. Towar objęty Promocją nie podlega zwrotowi.

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od odbioru towaru, o ile towar nie nosi śladów użycia.
  1. Klient zwraca towar do Sklepu wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu Towaru Bez Podania Przyczyny, do paczkomatu KUD04M lub na adres DogVenture, ul. Popiełuszki 1, 57-350 Kudowa-Zdrój, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
  1. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
  1. W terminie 14 dni od otrzymania towaru wraz z Formularzem Zwrotu Towaru Bez Podania Przyczyny, Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Zwrot środków dokonany zostanie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Klienta.
  1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w przypadku, gdy przedmiotem umowy sprzedaży są rzeczy personalizowane, nieprefabrykowane – wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, jak np. szelki guard, produkty z haftem czy produkty zaprojektowane i wykonane pod indywidualne wymagania klienta, oraz zakupione w ramach oferty promocyjnej.